۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷

استاندار البرز:

شهرداری‌ها با اختصاص اعتبار ویژه زیرساخت‌های محلات را ارتقا بخشند

شهرداری‌ها با اختصاص اعتبار ویژه زیرساخت‌های محلات را ارتقا بخشند

کرج- استاندار البرز گفت: شهرداری‌ها باید پروژه‌های اولویت دار محله‌ها را اطلاع رسانی کرده و با زمانبندی و اعتبار ویژه در این بخش نسبت به ارتقای زیرساخت‌های محله و رفاه مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح پنج شنبه در جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: اقدامات و برنامه‌های بسیاری در قالب قرارگاه اجتماعی استان در محله‌های هدف صورت گرفت که موجبات رضایتمندی و اعتماد مردم را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه پیام‌های قدردانی مردم از این محله‌ها، انگیزه خدمت را در ما افزایش می‌دهد، مطرح کرد: با توجه به نتایجی که حاصل شده، اعتماد مردم به خدمتگزاران خود افزایش یافته است، بنابراین این روند باید تداوم و استمرار داشته باشد.

عبداللهی بیان کرد: شهرداری‌ها باید پروژه‌های اولویت دار محله‌ها را اطلاع رسانی کرده و با زمانبندی و اعتبار ویژه در این بخش نسبت به ارتقای زیرساخت‌های محله و رفاه مردم اقدام کنند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: مدیران و دستگاه‌هایی که در این محله‌ها مسئولیت دارند باید با بازدیدهای میدانی از مشکلات آگاه شوند و برای حل آن‌ها چاره اندیشی کنند.

وی عنوان کرد: بخش قابل توجهی از مشکلات مسکن‌های مهر به ویژه شهرک مسکونی ابریشم و پیام ماهدشت حل شده و مردم نیز آگاه و قدردان هستند اما هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

عبداللهی افزود: باید مدارس محله‌های هدف قرارگاه اجتماعی در روزهای تعطیل به تفریح و سرگرمی مردم محله به ویژه بانوان اختصاص یابد. اگر امکانی همچون درمانگاه در این محله‌ها ایجاد می‌شود باید کادر آن نیز تأمین شود.

استاندار البرز اظهار کرد: از روند اقدامات در تک تک محله‌های هدف به واسطه ارتباط مستقیم با مردم آگاه هستم و فعالیت‌ها را زیر ذره بین دارم.

کد خبر 6260083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha